holiday 4 hari 4 malam !


AHAHA.....holiday kononnnn.....huhu!...nasib menjadi SEORANG PELAJAR TINGKATAN 3......dengan BANGGA SAYA MENYATAKANNYA....haish!....saye sebenarnya suka bercuti sebegini kerana saya dapat BELAJAR dengan MUDAH sekali ye....mmg btol pown senanye....haha..saya suka bercuti selama 4 hari 4 malam ini kerana ia mengajar saya menepati masa pada hari akhir saya bercuti dengan bantuan GURU KESAYANGAN kami iaitu tanpa segan saya menyebut namanya ENCIK ABDUL SAMAD....so proud!... I LIKE !...mcm2  perkara yang saya dapat selama 4 hari 4 malam ini ye.....dengan adanye ENCIK ABDUL SAMAD,,,,saya SELAMATTT ,,,,,,jadi jgn risaukan saya ye....haha...ape je aq mengarottt nie.....macam biase lahhh....saya SUKA BUAT PERATURAN SENDIRI.....HAHA !saya balik pada hari ahad itu pada waktu malam selepas menghantar kakak saya yang sedang belajar di kolej baitul mal ye kawan2 sekalian......haha...saya cuma memberitahu sahaja....x nak tahu pun tidak apa......saya x kesah......saya sampai di  tempat HOLIDAYY saya tepat pada jam 10.15 MINIT MALAM ye.....sepatutnya saya x nk kluar dari kereta saya untuk menulis nama di pondok pengawal tetapi mak saya memaksa juga saya keluar dari kereta untuk menulis nama di pondok pengawal....saya pun akur...HAHA !...mlm itu saya bercerita bersama qistina dan sarra di dorm sehingga kami tidur lewat iaitu pada jam 1.40 MINIT MALAM...TERLALU AWAL KAN...haha.....keesokan harinya...saya ke sekolah untuk menghadiri kelas tambahan yang disediakan......dengan rasa yang mengantuk dan ingin tidur saya tetap memaksa diri saya untuk ke sekolah....HUH !kemudian saya habis kelas pada jam 1.30 MINIT PETANG ye...PENAT.....petang tersebut kami pown berehattt.....ALHAMDULILLAH...kemudian pada jam 5.30 PETANG saya pown menggagahkan diri untuk mandi dan solat asar.....selepas selesai...saya pown berlalu ke DEWAN MAKAN BERTARAF 5 BINTANG ITU.......saya makan bersama-sama rakan-rakan saya.....selesai makan,,kami berlari-lari keriangan untuk mengambil gamba yg INDAH pada petang itu....AHAHAHA....!inilah antara gambar-gambar nye.....


kami selepas kenyang makan=)



kami x lepaskan peluang bergambar lagii....=)


favouritee....=) <3



saya dan farisha magis :)


keesokan harinya seperti biasa..jadual yang sama.....pada malam itu saya,qistina dan aisyah bergambar untuk mengisi masa lapang kami .....kami juga tidak melepaskan peluang melihat episod akhir drama ASMARA !! seronok sehingga saya menangis melihat akhir drama tersebut......gamba2 yg di SNAP sebagai HOBBY KAMI...

saya dan aisyah pandachubby =)


saya dan panda comel lagi =)


saya dan qistina senyum :)


saya dan qistina asmaiee senyum lagiii =)







qistina!!!!jgn tarik HIDONG saye!!!!!!!!


senanye banyak lagi gamba tapi saya mampu masukkan yg ini sahaja......saya terlampau penat lahh....keesokan harinya jadual seperti biasa....tp hari ni saya turun sekolah pukul 7.00 MINIT PAGI kerana didenda oleh CIKGU SAMAD!!!!haish.....saya REDHA.....harini dpt kertas pekse sains...saya mencapai target saya......haha !...saya dapattt C....haha...saya takott sgt2 klu saya dpt E,,,,ALHAMDULILLAH.....dan yang terakhir saya penat sangatsangatsangat.......saya mampu tulis ini sahaja.....maaf kerana kali ini post blog saya AYAT SKEMA keran saya terkena DEMAM PERIKSA!!!!!.....bye!

annyong!dal cha sumnida!


p/s:bak kata orangorang ramai,,,kami seperti KEMBAR kan????
HAHA !MAAF !saya saje je...terpulang pada awak nak menilai macam mana......



telah ditulis menggunakan hati dan otak yang telah diasah selama ini <3















2 comments:

  1. nak curik sume gamba boleh tak? wuwuwu comel oh~!

    ReplyDelete
  2. alalala....jgn la curik!!
    mahal tawww....
    haha...klu nk curik amek gamba saye je taw!
    haha..

    ReplyDelete